ঘিউৰ লাভালাভ

এগিলাচ পানীৰে দিনটো আৰম্ভ কৰাটো আয়ুৰ্বেদৰ পৰম্পৰাগত ঔষধ ব্যৱস্থাৰ এক প্ৰথা

পানী খোৱাটোৱে প্ৰথমতে হাইড্ৰেট, পাচনতন্ত্ৰৰ ভিতৰত শুকানতা দূৰ কৰে

আয়ুৰ্বেদে খালী পেটত খোৱা পানীত বিশুদ্ধ মাখন, ঘিউ বা কিছুমান বনৌষধি তথা মছলা যোগ কৰিবলৈ কয়

ঘিউত বিওটিৰিক এচিড থাকে যি শৰীৰৰ বাবে খুব প্ৰয়োজনীয়

যিয়ে পাচনতন্ত্ৰক উদ্দীপিত কৰে, পাচন এনজাইমৰ উৎপাদন উন্নত কৰে, খাদ্যৰ পৰা পুষ্টিকৰ পদাৰ্থ শোষণ উন্নত কৰে

ঘিউ বিওটিৰিক এচিডৰ লগতে চৰ্বি দ্ৰৱীভূত ভিটামিন আৰু প্ৰয়োজনীয় ফেটি এচিডৰ সমৃদ্ধ উৎস

যিয়ে ছাল, গাঁঠি আৰু পেশীৰ দৰে কলাক পুষ্টি সাধন কৰে

ঘিউৱে মানসিক স্পষ্টতা, ৰোগ প্ৰতিৰোধ ক্ষমতা আৰু ওজন হ্ৰাস কৰাতো সহায় কৰে

গ্ৰীষ্মকালীন ভ্ৰমণৰ সময়ত মন কৰিবলগীয়া কিছুমান কথা

click here to new story